Identità Marknadskommunikation tillsammans med Bishop Media har under mars tagit fram en helt ny hemsida åt den godkända hingsten Sankt Erik II. Identitá står för projektledning och grafisk formgivning och vi på Bishop Media har gjort webbutveckling och webbdesign. De vackra fotografierna är tagna av Laila Berglund.

– Ett otroligt intressant och spännande arbete, genom täta kontakter med ägare, beridare och fotografer har vi på kort tid lyckats få till en bra och trevlig sida som på ett professionellt sätt beskriver Sankt Erik ll och det han åstadkommit, berättar Tommy Anzelius, VD för Identità och till vardags även marknadschef för Norrköping International Horse Show.

– Vi är mer än nöjda! Helt extatiska. Vilket fantastiskt jobb på bara två veckor… kommenterar Marina, som även tillägger:
– Webbsidan är grunden i en marknadssatsning vi gör nu under våren. Filmer, bilder och bloggande både på egen sida och via andra sociala media kommer och måste finnas på plats för att få fart på verksamheten. Det ser ut att bli en spännande säsong vi har framför oss!

Hemsidan finns att spana in på sankterik2.se