I Trosa kommun finns byggföretaget Nero Bygg AB. Det snabbt växande bolaget, som idag har drygt 35 medarbetare, blev nyligen utsedda till Årets superföretagare av Dagens Industri. Under försommaren har vi och kommunikationsbyrån Hej Kund utvecklat bolagets nya webbplats.

Stort fokus har legat kring att visa den bredd och höga kvalité inom byggnation som bolaget erbjuder. I det här uppdraget har vi synliggjort detta genom personliga reportage hemma hos nöjda kunder där dom själva visar och berättar hur Nero Bygg har förverkligat deras skiftande och spännande byggdrömmar. Potentiella kunder vill ta del av vad andra kunder säger och tycker. Deras ord väger tungt i val av leverantör och ofta blir därför dessa sidor webbplatsens mest besökta och mycket viktiga för att kommunicera ut bilden av företaget till besökaren.

Potentiella kunder vill ta del av vad andra kunder säger och tycker. Deras ord väger tungt i val av leverantör

Här hittar du referenserna:
www.nerobygg.se/referenser

Vilka av dina kunder skulle du vilja berättade om ditt företag?

Vilka av dina kunder skulle du vilja berättade om ditt företag på er webbplats? Vilken typ av tjänster och värderingar skulle du vilja lyfta fram? Vad tror du din målgrupp inte vet att ni är duktiga på och kan hjälpa dom med? Hur många fler förfrågningar skulle en riktigt bra webbplats generera på årsbasis för din verksamhet och vad skulle det innebära resultatmässigt?

Kontakta mig för en förutsättningslös diskussion så kanske vi tillsammans kan komma fram till något för ditt företag.


Wiktor Söderström

Telefon: 070-892 54 00
E-post: wiktor@bishop.se