Svensk Dagligvaruhandels kampanj inför valet 2018

12 april 2018

Svensk Dagligvaruhandels fokusfrågor inför valet 2018

Ingen har väl missat att valet i september börjar närma sig. Fler och fler vill vara med i debatten och vi märker att många ser sin webbplats som en given kanal för att nå ut med sitt budskap.

Bland organisationer som är kund hos oss är Svensk Dagligvaruhandel först ut med kampanjen #Låtosspratamat. Vi har tagit fram en kampanjsida för att kommunicera dagligvaruhandels fokusfrågor inför valet. Besök den gärna här.

Är du också intresserad av att nå ut med ett speciellt budskap?

Kontakta oss gärna så berättar vi hur vi kan hjälpa er att skapa en kampanjsida och jobba med digital marknadsföring såsom AdWords, Facebookannonsering och sökmotoroptimering.

Wiktor Söderström
Ägare & affärsutvecklare
070-892 54 00
wiktor@bishop.se

Fler nyheter

Semestertider

4 Jun 2018|

Internet sover aldrig men vi på Bishop Media kan behöva lite semestervila. Vi har därför begränsad bemanning under perioden 16 juli till 13 augusti. [...]

Visa fler